יום חמישי, 31 בדצמבר 2015

נרשמתן לערוץ שלי ביוטיוב ? מומלץ וכדאי! למה ?
ברוכה הבאה לסרטון שיסביר לך למה כדאי להרשם לערוץ :
לצפיה מכאן ← http://bit.ly/1Ud7h9P
נכון לסוף שנת 2015 - 140 סרטוני הדרכה בערוץ היוטיוב , ומעל 100,000 אלף צפיות וכניסות לערוץ !
לאחר שבניתי אחרי שנים רבות ובעבודה קשה את המכון שלי - זה הזמן לתת ולחלק גם לך !
אז רגע לפני הייאוש הסופי, ורגע לפני שאת מוכרת ציוד אני רוצה לתת לך עוד תקווה קטנה ובעיקר בטחון על מנת להתפרנס ולעבוד במקצוע שבחרת ואהבת. למה ? כי אני הייתי שם. במקום שלך. ואני מבינה טוב טוב מה את עוברת....
(מבלי שיעלה לך שקל !) בהרשמה לערוץ היוטיוב - תקחי ממני במתנה את כל המידע והידע שלי בנסיון מקצועי רב של שנים רבות, תקחי ממני את הבטחון והטיפים שלי, וכל זה על מנת לעזור לך בתחילת הדרך או אמצע הדרך ושלא תוציאי שקל נוסף על השתלמויות וסדנאות. גם לא אצלי !
בנוסף ! אני רוצה לתת לך כסף לרכישת מוצרים וחומרים איכותיים ומתנות שמתקיימות בהגרלות בערוץ בכל חודש. ההגרלות הן בשבילכן החדשות/תלמידות בתחום על מנת לעזור לכן כספית בתחילת הדרך לקבל מוצרים טובים ואיכותיים, ולכן המקצועיות באמצע הדרך שהתייאשתן ונשארתן עם מעט לקוחות ואין כמעט כסף שוב להשקיע ולקנות עוד מוצרים ועוד חומרים.

ואחרי שנרשמת לערוץ- סרטון הגרלה חודשי (עד 21/1/2016) מתקיים ובו שובר כספי מתנה בסך 250 שקל לקניית חומרים ומוצרים ← http://bit.ly/1VeSgWf
בתחילת שנת 2015 לראשונה בארץ, חשפתי והבאתי את המוצרים כמו ראש שיוף שקראתי לו "ראש קרחת", קישוטי הגרניט פורצלן נייל, יד אימון שעומדת בסטנדרטים בינלאומיים לתלמידות ומקצועיות, טופקוט ג'ל ללא נטרול ועוד. בכל חודש אני מקבלת משלוחים של חומרים ומוצרים מחו"ל לבדיקה, כך ששנת 2016 תהייה יותר ויותר חדשנית וקלה לנו בעבודה. ואפילו מפתיעה.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה