יום ראשון, 12 ביוני 2016

אז פתחתי בלוג. . .ו...? ......מה לי ולבלוג ?


בשונה מבלוג אישי או בלוג עסקי, החלטתי לפתוח בלוג תחליף לאתר שהסרתי (לא בלב כבד) בימים אלו מהאינטרנט, אשר ליווה אותי במשך שנים (12 שנה). רציתי מקום שיהיה הבית ובו אוכל "לדבר" בלי סוף, להסביר בלי סוף, ולכתוב על כל דבר בתחום מה אני חושבת עליו באמת, והאמת גם עליי מי אני ולמה אני עושה את כל מה שאני עושה קצת להכרות פנימית ואישית.

בערוץ היוטיוב קשה לי לחפור בהרבה הסברים בסרטונים. לא קל להעלות סרטונים של יותר מ10 דקות. זה לוקח שעות על גבי שעות בעריכה,  ושעות של המתנה להעלאה לאתר היוטיוב. 
לא מצאתי את עצמי הרבה באינסטגרם כי זה פלטפורמה יותר טובה להעלאת תמונות ולא לפוסטים ארוכים, ובפייסבוק אני לא מרגישה בבית אלא רק צורך להודיע ולפרסם דברים כאלו ואחרים באופן ציבורי או לחברים.
אז מצאתי ! מצאתי את ערוץ התקשורת האישי והיפה שלי, מהבית שבו אוכל לכתוב ולחפור כמה שבא לי. .חחחח... על הכל כי בא לי לכתוב המון ולא רק על ציפורניים אלא על עוד הרבה מאוד נושאים מעניינים וחשובים בתחום היופי והטיפוח.
בימים אלו מסיימים את העבודה על הבלוג שיהיה מוכן בעוד פינישים קטנים עד סופ"ש (16/6/2016). זה הזמן להירשם ולהשאר מעודכנות בחדשות חמות שאביא אלייכן בפוסט חדש בכל שבוע - רק כאן בבלוג שלי !

אם זה נשמע לכן מעניין ומסקרן, אני כל כך אשמח שתרשמו ושאוכל לקרוא גם אתכן אצלי בבלוג.
אז עד לפוסט הבא. . .המון נשיקות רחלי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה